How Fx Alternativer Arbeid


Flir FX-gjennomgang: Dette sikkerhetskameraet trenger arbeid for å konkurrere i en overfylt kategori Flir er best kjent for å bygge termiske kameraer som hjelper brukerne med å oppdage husholdningsproblemer som skadedyrsangrep og lekkasjerør. Flir FX er selskapets første hjem sikkerhetskamera, og på 200 er det priset å konkurrere med Nest Camsuccessor til den populære Dropcam Pro og andre DIY-modeller som Simplicam, Netatmo Welcome og Logi Circle. Men Flir FX har ambisjoner utenfor hjemmet sikkerhet. Hvis du er villig til å bruke ekstra for riktig tilbehør, kan det modulære kameraet også ettermonteres som et utendørs overvåkingskamera, et GoPro-lignende handlekamera eller et dashbordskamera. Vi testet det bare i sin innendørs overvåkingskapasitet, og det imponerte med sin rekke funksjoner. Men det har noen hindringer å overvinne før det er klart å kjempe i en allerede overfylt, overfylt DIY-sikkerhetskategori. Hva du får The utilitarian Flir FX kommer på en avtakbar stativ, og strømkabelen kan kobles til denne basen eller direkte til kameraet. To interne batterier i kameraet og en i standkombinasjonen i opptil fire timer med juice, slik at du kan untether den for mer mobilitet eller for å ta opp sikkerhetsopptak i tilfelle strømavbrudd. Du kan også bestille Flir FX i en utendørs konfigurasjon for 250 (en 50 premie over standard innendørs modell). Som blir stadig mer vanlig i denne stadig mer konkurransedyktige kategorien, kan Flir FX ta opp video i 1080p-oppløsning, selv om den strekker seg i 720pand, og den gir en sjenerøs 160 graders synsvinkel. Den er utstyrt med en integrert mikrofon og høyttaler for toveislyd, og den har infrarød nattesyn på opptil 30 fot for bruk i svakt lys innendørsforhold. Flir FX kan oppdage lyd, ikke bare bevegelse, og du kan sette den opp slik at begge hendelsestype utløser et videoopptak. For å redusere falske varsler bruker Flir FX app Flirs SmartZone-teknologi, som lar deg angi overvåkingsområder på et rutenett som overlegger videoen. Bevegelse i en av disse sonene vil utløse en innspilling og skyve og varsle på mobilenheten. Enhver bevegelse utenfor det angitte området vil bli ignorert. Systemene andre overbevisende funksjonen er Rapid Recaps, som kan kondensere timevis av opptak til en aktivitetsmarkeringsrulle. I stedet for en time-lapse-fordøyelse som presenterer en lineær kronologi av hendelser, samler Rapid Recaps alle bevegelsesaktiviteter innenfor en tidsramme du spesifiserer og kompilerer dem i en enkelt video. Resultatet er at du ser alle disse individuelle hendelsene samtidig, med tidsstempler på hvert bevegelige objekt for å fortelle deg når det skjedde. Flirs RapidRecap-funksjonen kan vise deg hendelsene som er registrert over en tidsperiode, med tidsstempeloverlegg på hver hendelse. Alle innspilte opptak kan lagres lokalt til et SD-kort eller lagres i skyen via en av Flirs abonnementstilbud og du må ha en abonnementsplan for å opprette RapidRecaps. Flir FX inkluderer gratis tilgang til Free Cloud Basic, som gir deg 48 timers videooppbevaring og tre RapidRecaps per måned. FLIR Cloud Plus og FLIR Cloud Premium utvide lagring til syv dager og 30 dager for henholdsvis 10 per måned og 20 per måned. Begge disse planene kommer med ubegrensede RapidRecaps. Hvis du vil bruke Flir FX til å fange din ekstremsport eventyr eller underwaterbe, er du forberedt på å skille ut ytterligere 70 for Flirs sportkamera tilfelle. For å bruke det som bil i bil, trenger du 40 dashbordmonteringen. Utendørsmodellen, i mellomtiden, koster 250. Oppsett og bruk Oppsett av Flir FX gikk knapt godt i mine tester. Det første kameraet Flir ga meg ikke strøm, og etter at de hadde bestemt seg, kunne de ha sendt meg en forproduksjonsenhet, de sendte meg en annen. Denne startet i utgangspunktet, men jeg kunne ikke fullføre installasjonsprosessen, som innebærer å skanne en QR-kode på bunnen av kameraet og koble den til Wi-Fi-nettverket ditt. Til tross for omtrent et halvt dusin forsøk som fulgte instruksjonene i appen, kunne jeg ikke få appen til å gjenkjenne kameraet. Kort tid etter stoppet kameraet også, og jeg var aldri i stand til å gjenopplive det til tross for feilsøkingshjelp fra representant fra Flirs engineering group. Tredje ganger sjarmen, og etter at Flir sendte meg enda en enhet, fikk jeg kameraet i gang. Selv når oppsettet ble utformet, var det imidlertid ikke som plug-and-play som andre sikkerhetskameraer Ive testet. Kameraet må først lade opp i ca 20 minutter, og tilkoblingsprosessen krever at du skifter frem og tilbake mellom Flir FX-appen og Wi-Fi-innstillingene for enhetene dine. Totalt var det omtrent en halv time mellom unboxing kameraet og få det på nettet. Ved å bruke en rulletidslinje, kan du velge timer med opptak som skal kompileres i RapidRecap video fordøyelse. Når du er innenfor 500 meter fra ruteren, gir Flir FX deg direkte Wi-Fi-tilgang til live-strøm og videoer på SD-kort. Utover dette området bytter tilkoblingen til Flirs Cloud-servere. I praksis er overgangen sømløs. Jeg la merke til ingen forskjell i tilkoblingskvalitet, om jeg var hjemme eller ute, maten var jevn og lyden var klar. Plassert oppe på underholdningssenteret i stuen, ga 160-graders linse meg en visning av nesten mine townhomes hele underetasjen uten bildebøyning. Streaming video ble periodisk pixelert og hakkete, vanligvis når noe eller noen beveget seg raskt gjennom rammen, men innspillingen av den hendelsen ville være skarp og jevn. Nattvisjon gjorde bildet kornere, med mindre tonalgraderinger, noe som gjorde det vanskelig å se detaljer i miljøet. Flir FX er tilgjengelig og kontrollert gjennom den tilhørende mobilappen (Flir sier en webportal er i han jobber). Et miniatyrbilde av rommet som blir overvåket, vises på startskjermen. Ved å trykke på trepunktsmenyen på en linje over dette bildet åpnes en rullegardinmeny med alternativer for å opprette RapidRecaps, vise opptak og slå på og av varsler. Appen er ganske intuitiv. Ved å trykke på miniatyrbildet, tar du deg til kameraets live feed. To knapper vises under innmatingsvinduet: Handlinger og opptak. Ved å trykke på den første åpnes en radialmeny med alternativer til (igjen) opprette RapidRecaps, bruk mikrofonen, ta et øyeblikksbilde av strømmen og lagre eller dele det, og få tilgang til innstillinger som nattesyn og lyd - og bevegelsesfølsomhet. Som du forventer, åpner opptaksknappen sin egen radialmeny, hvorfra du kan stoppe og starte opptak og aktivere aktivering av lyd - og bevegelsesutløst opptak. Falske alarmer er uunngåelige med noe sikkerhetskamera, men jeg har lykkes med å redusere Flirs ved å kalibrere kameraets bevegelsesfølsomhet. Du justerer dette ved hjelp av en lysbildekontroll som varierer fra lav til høy. Jeg fant det søte stedet å være midt i midten. Jeg kuttet ned advarsler enda lenger ved å opprette en SmartZone som begrenset bevegelsesdetekteringsområdet til inngangsdøren. Med kameraet trent på den plassen, ble jeg bare et varsel en gang hver time eller to med familien min i huset, og det var bare da de gikk foran døren på vei til trappene. Forsøk på å konfigurere kameraene ombord på mikrofonen, returnerte ofte denne feilmeldingen. Lydfølsomhet viste seg tøffere å mestre. Selv med det gikk helt ned, fikk jeg lydhendelser under alle få minutter, selv med bare kjæledyrene i huset. Jeg slått endelig av lydutløst opptak for å spare lagringsplass. På et tidspunkt bestemte jeg meg for å lage en RapidRecap av noen av de daglige opptakene jeg registrerte. Dette innebærer sveiping langs en rullende tidslinje for å angi start - og sluttider for timene du vil fange. Å lage omgangen er ikke rask Jeg valgte et tidsrom på fem timer og omgangen tok en full fem minutter å produsere. Så vidt jeg kunne se, var det ingen fremdriftsmonitor enn en prosentandel over RapidRecap-ikonet, som kun er synlig når handlingsmenyen er åpen. Jeg fikk imidlertid en advarsel når omgangen var klar. Den resulterende videospluralen, fordi RapidRecap bryter aktiviteten opp i mindre videoer for å holde scenen fra å bli for opptatt av flere hendelser utløst av familiekatter, nattlige vandringer i en collage av spøkelsesbilder av ham som stalker og hopper over seg selv. Det var en fryktelig effekt forsterket av nattesynet og flytende tidsstempler. Selv om det ble gjort for nysgjerrig visning, gjorde overhevelsen av asynkronbilder over hverandre det vanskelig å følge kronologien opptakene. Selv om det kan være bra for en logg av dagens hendelser, er det sannsynligvis ikke noe du vil kjempe med hvis du prøver å gi rettsmedisinske bevis på en forbrytelse til politiet. Jeg fikk aldri mikrofonen til å fungere, skjønt. Hver gang jeg brukte det, kom det ikke bare lyd fra kameraet, men det var også live-feedfroze. Noen ganger får ID en feilmelding, og andre ganger vil strømmen oppdatere og appen vil begynne å fungere igjen. Bunnlinjen Hvis du vurderer å kjøpe ditt første DIY-sikkerhetskamera, har Flir FX mye å like. Dens 160 graders synsvinkel, dobbeltbatteri og kombinasjon av lokal og skylagring utelukker mange av sine konkurrenter. Appen er godt designet og ekstremt enkel å bruke, og det gir fleksibilitet til å konfigurere lyd - og bevegelsesdeteksjon slik at den er nøyaktig uten å være påtrengende. Men selv om det er en god ide, blir det daglige videoopplegget implementert bedre i Logi Circles Day-kortfunksjonen enn det er her. Mik problem og maskinvareproblemer jeg opplevde med de to første enhetene jeg ble gitt også øke noen bekymringer. Hvis du er villig til å veie nye produkter som vokser smerter, vil du sannsynligvis elske hva Flir FX har å tilby. Hvis ikke, er du bedre ute med å utforske de mange andre kameraene på markedet til Flir får noen av disse problemene utjevnet. For å kommentere denne artikkelen og annet TechHive-innhold, besøk vår Facebook-side eller vår Twitter-feed. Nikon-objektiver for FX - og 35mm-kameraer Denne annonsenettlige nettstedets største kilde til støtte er når du bruker noen av disse koblingene til mine personlig godkjente kilder når du får noe. uansett hvilket land du bor i. Nikon forsegler ikke boksene sine på noen måte, så kjøp aldri i butikk eller annen kilde, ikke på min personlig godkjente liste, siden du ikke har mulighet til å vite om du mangler tilbehør, blir defekt, skadet, returnert, lagret demo eller brukt kamera . Kjøp bare fra de godkjente kildene jeg bruker meg selv for de beste prisene, service, returpolitikk og valg. Takk for at du hjalp meg med å hjelpe Ken. Nikon FX Dream-teamet (Nikons beste) Nikon FX-linseforslag (inkluderer eldre linser) Nikon Cheapskate FX-objektiver (god ytelse, billig) Hvor mye å bruke Uansett hvilke linser du kjøper i dag, vil det vare mange nye kameraer som kommer. For eksempel kjøpte jeg min 17-35mm tilbake for bruk på mitt F100-filmkamera i april 2000, og det er Nikons tøffeste og raskeste ultravidde zoom i dag. I motsetning til kameralegemer, verdsetter de beste av disse linsene i verdi over tid. Nikon 17-35mm jeg kjøpte i 2000 selger brukt i dag for akkurat det jeg betalte for det nye. Nikon 80-200mm f2.8 AF-S Jeg kjøpte ny i 1999 selger brukt i dag for mer enn jeg betalte for det. Nikon 28mm f1.4 selger brukt i dag for fire ganger hva jeg betalte for det. Kjøp det beste og du vil tjene penger, og bedre, alle disse linsene er fremdeles Nikons toppmoderne for Nikon FX-kameraer. Vær veldig forsiktig med hva du bruker på kamerahus, men nekter aldri de linsene du fortjener. Hvis du allerede eier DX-objektiver. FX-kameraer vil automatisk nedbryte seg selv for å bruke midtdelen av sensorene og visningene, men du vil raskt trette av dem og kjøpe ekte FX-objektiver uansett. Ikke kjøp DX-objektiver for FX-kameraer. DX-objektiver bruker bare den sentrale DX-delen av FX-sensoren og søkeren. Det var ikke hvorfor du kjøpte et FX-kamera. Se beskjærefaktor hvis dette ikke er fornuftig. For bilder av familie og venner i noe lys uten blits, er Nikon 50mm f1.4 AF-S ubeseiret. Det er hva på min D3 mesteparten av tiden når jeg er borte fra studioet mitt. Hvis du vil få mest mulig ut av dine FX-kameraer med lavt lys, vil denne 450 f1.4-linjen røyke 2,400 24-70mm f2.8 VR du trodde du ville ha. 50mm f1.4 AF-D (ca. 350) 50mm f1.4 AF-D gjør det samme som AF-S versjonen ovenfor. De eneste forskjellene er at fokusringen blir under AF, slik at du må holde fingrene klar, og at du må flytte en bryter på kameraet for å bytte mellom automatisk og manuell fokusering. Denne f1.4 AF-D-objektivet har litt mindre forvrengning enn AF-S-objektivet, men er ikke så skarpt på f1.4. Enten er fantastisk skarp fra f2.8 på. Hvis du kjøper et 3000 kamera og ønsker den billigste mulige linse, er 50mm f1.8D også utmerket. I alle sammen med det crummiest lyset, vil få mennesker ha noen grunn til ikke å elske 50mm f1.8D. som koster mindre enn halvparten så mye. For rundt 120 er 50mm f1.8D blant Nikons skarpeste og raskeste fokuseringslinser, så vel som deres minst kostbare og letteste. 50mm f1.8D (ca. 120). En av disse 50mm-objektivene gir deg skarphet og lavt lys ytelse som du kjøper en D700. Den eneste grunnen til ikke å få f1.8 er at f1.4 er enda bedre i svakt lys, og hvis du kjøper et 3000 kamera, burde du virkelig få linsen du virkelig vil. Nikon gjør ikke lenger gode, rimelige midrange FX zoomer. Nikon stoppet dem alle, whoops Ill dekke dette nedenfor. Se også Nikon Ultrawide Zooms sammenlignet. Nikon 16-35mm f4 VR AF-S Nikons nyeste 16-35mm ultravidde zoom er også deres beste, for de fleste applikasjoner og de fleste. Den 16-35mm er Nikons skarpeste ultravidde zoom noensinne, og moderat priset. Nikon 17-35mm f2.8 AF-S Den profesjonelle 17-35mm AFS fra 1999 er tyngre, raskere og tøffere, men ikke helt så skarp hvis du teller hver piksel. Nikon 14-24mm f2.8 AFS (ca. 1600) 14-24mm er en stor spesial objektiv. Det er nesten like skarpt som 16-35mm, men er mye større og dyrere, har et mer begrenset zoomområde, og det er ingen måte å feste filtre på fronten for beskyttelse eller filtrering. Få det bare hvis du virkelig trenger 14mm i stedet for 16mm. Billigere Bred Zooms Det gir ingen mening å kjøpe et 3000 digitalkamera som D700, som vil være verdt bare 1400 på tre år, og billigere på linser, som beholder verdien. Ethvert objektiv du kjøper i dag burde fungere bra på ditt neste kamera, og det neste. Jeg kjøpte min 17-35mm tilbake i 2000 da den kom ut for bruk på film, og det er fortsatt den beste linsen som går for D700. Penger brukt på linser er mye bedre enn å bruke det på kameraer. Når det er sagt, kan du betale mindre og få flotte ultralette skudd. Hvis du ikke har en grand, prøv den gode faste 20mm f2.8AF for ca 500 splitter nye. Det er din beste avtale for en ultra-bred for D700. Den 20-35mm var Nikons første ultrabrede zoom, laget fra 1993-2001 før 17-35mm. Det er en utmerket. profesjonell linse som solgte for rundt 1800 i 1993. I dag, for ca 600 brukt, er det en stjele. Jeg bruker noen ganger en når jeg ikke har lyst til å slepe rundt den større 17-35mm eller behemoth 14-24mm. Selvfølgelig veier den faste 20mm f2.8AF fortsatt mindre og koster mindre, helt ny, og er minst like god optisk. Nikon 18-35mm f3.5-4.5 (utgått var ca 500 nye, og nå ca 350 brukt.) Plastet 18-35mm er en fin linse. Det ble utgått i 2006. Id hopper over det ganske enkelt fordi det er ganske plasticy sammenlignet med de andre. Det føles ikke riktig på et solid kamera som 20-35mm gjør. Den 18-35mm var beregnet på lette filmkameraer, og virker svulmer på D700. Ikke en zoom, men rask, skarp, lett og rimelig er 20mm f2.8 AF. Vurder en mellomstore zoom hvis du bare bærer ett objektiv, men aldri bære en mellomstore zoom hvis du også har en bred og en telezoom. Største og beste Nikon 24-70mm f2.8 VR (ca. 2.400) Denne nye (2015) VR-linseen er kun for DSLR-er, det virker ikke på 35mm kameraer. Den beste AF midrange zoom som gjør det er 24-702.8G. eller 28-702.8 AF-S for enda eldre 35mm AF-kameraer. Lysere og billigere For en god mellomkant zoom som ikke vil falle fra hverandre, prøv en brukt 24-85mm AFS eller 28-105mm AF-D. Jeg bruker billig plast 28-80 G hvis jeg vil ha skarpe resultater, stor makro og øyeblikkelig autofokus. Jeg bruker 28-200 G hvis jeg vil dekke alle brennvidder veldig skarpt og ha anstendig makro, men AF av 28-200 G er ikke så fort. Ingen av de 28-80 G og 28-200 G er laget lenger, derfor støter Nikon ikke på dem. Hver er en billig plastlinse som sannsynligvis vil kutte av et tungt FX-kamera hvis du tar det med linsen, men hver har en fantastisk ytelse. Nikon 70-300mm VR (Om 500) For en telekom bruker proffene 70-200mm VR II. Mindre sucessful proffer bruker noen av de eldre versjonene. som alle er også gode. Personlig foretrekker jeg den mye lettere (og en tredjedel som dyr) 70-300mm VR. Skulle jeg skyte sport, ville det være 70-300 VR i dagslys og 70-200 VR i svakt lys. VR 80-400mm har litt ekstra rekkevidde, men autofokusen er for langsom for handling. Nikon 28-300mm VR. Nikons 28-300mm VR gjør omtrent alt godt. Den er veldig skarp og dekker nesten hver brennvidde du trenger, og den fokuserer nær nok til å erstatte et makroobjektiv. De fleste bruker sin telezoom for portretter. Hvis du vil få best mulig spesialisert portrettlinse, er denne spesielle 135mm f2 DC den. DC betyr bakgrunns defokuskontroll. Det er en ekstremt skarp linse. Bakgrunns defokuskontrollfunksjonen lar deg kontrollere nøyaktig hvordan de utvendige områdene bak motivet ditt ser ut. Full tid portrett prosesser bruker vanligvis en 300mm f2.8. spesielt for hodeskudd. Glem 55 mm og 60 mm makrolinser for dedikert makroarbeid. Du må komme så nært at du irriterer motivet og kommer i vei for ditt eget lys. De var for å kopiere dokumenter og generell bruk, men nå har vi 50-skannere en bedre jobb. For noe seriøst makroarbeid, vil du ha minst en 105mm makroobjektiv. Nikon kaller disse linsene quotMicro, men det er alt det samme. Nikon 105mm VR er de fleste folks beste spill. For virkelig alvorlig makroarbeid er Nikon 200mm f4D AF verdens beste. Dens store, dyre og gode. Det koster dobbelt så mye som 105mm VR, men hvis du vil ha det, ikke nekte deg selv. Det koster mye mindre enn du kaster bort på digitale kameraer, faktisk kommer linser som dette bare opp i verdi med tiden. I motsetning til en DSLR er det å kjøpe en lins som dette en investering, ikke en utgift. Jeg bruker dette objektivet i dag for hele min produktfotografering. 200mm-mikroen lar deg stå langt nok unna, slik at du kan gjøre fagene dine i riktig perspektiv, ikke irritere levende eksemplarer og ikke komme i vei for din egen belysning. Den tidligere manuelle fokus 200mm f4 ED-IF Micro er ikke nær så god optisk. 16mm f2.8 autofokus fisheye har vært ute siden tidlig på 1990-tallet. Det er en full-frame fisheye som fyller hele rektangulær ramme. Den 8mm fisheye gjør en sirkel midt på rammen. Det er en eksotisk, sjelden sett linse som ble laget fra 1970 til 1997. Sirkulære fisheyer er dumme, men du får en sirkel i et sjø av svart. Rammen fyller 16mm fisheye er mye mer moro og en zillion ganger mer praktisk. Enhver AI. AI-konvertert eller AI-objektiv fungerer bra på FX-kameraer, hvis du ikke har noe imot å fokusere for hånd og miste program - og lukkertidsprioritets eksponeringsmoduser. Du får fremdeles fargematrixmåling, Aperture-prioriteringsautomatisering og full EXIF-data med gamle manuelle linser hvis du går inn i objektivdataene via menyene. Noen manuelle linser er skarpere enn deres AF-kolleger, for eksempel er 80-200mm f4.5n AI den skarpeste telezoom Ive testet, hvis du bekymrer deg for linsens skarphet. Jeg betalte 150 for min brukt. Se Nikon-objektivkompatibilitet for hva som skjer på D700. Se Nikon Cheapskate-objektiver for et sett som fungerer så vel som linsene ovenfor, men koster nesten ingenting. kopier Ken Rockwell. Alle rettigheter reservert. Tous droits reacuteserveacutes. Alle Rechte vorbehalten. Jeg støtter min voksende familie gjennom denne nettsiden, så gal som det kan virke. Den største hjelpen er når du bruker noen av disse linkene når du får noe, uansett hvilket land du bor i. Det koster deg ingenting, og er disse nettstedene, og dermed min familys største kilde til støtte. Disse stedene har de beste prisene og service, derfor har jeg brukt dem siden før dette nettstedet eksisterte. Jeg anbefaler dem alle personlig. Hvis du finner denne siden som nyttig som en bok du kanskje måtte kjøpe eller et verksted du måtte ha tatt, vær så snill å hjelpe meg med å fortsette å hjelpe alle. Hvis du har fått utstyret ditt gjennom en av mine koblinger eller hjulpet ellers. du er familie. Dens flotte folk liker deg som tillater meg å fortsette å legge til dette nettstedet på heltid. Takk Siden denne siden er opphavsrettslig beskyttet og formelt registrert, er det ulovlig å lage kopier, spesielt i form av utskrifter til personlig bruk. Hvis du ønsker å lage en utskrift for personlig bruk, får du kun engangs tillatelse dersom du betaler meg 5,00 per utskrift eller en del av det. Takk Takk for at du leser FX-arkiv Velkommen til FX-arkivet Overganger og spesial effekter blir ofte brukt til å legge til visuell interesse og en profesjonell berøring til filmer opprettet i Windows Movie Maker. Mens en rekke effekter, titlescredits og overganger ble inkludert i nyere versjoner av Movie Maker, er en av de fine funksjonene evnen til å lage din egen gjennom bruk av en egendefinert xml-fil. I tillegg, for versjoner 6.0 og under, kan brukere med noen programmulig ferdigheter bygge dem fra bunnen av ved hjelp av C og Windows Media Transforms som er inkludert i Microsoft DirectX Media SDK. Heldigvis er et stort antall tilpassede effekter, titlescredits og overganger blitt utviklet og gjort tilgjengelig for publikum av ulike Movie Maker-brukere. FX-arkivet gir et sentralt lager og tilgangspunkt for disse elementene, og gir en samling av XML-generatorer og ressurser for å hjelpe de brukerne som ønsker å lage sine egne tilpassede effekter, titlescredits andor-overganger. For øyeblikket er det 2336 elementer i FX Archive-databasen som du kan laste ned og bruke gratis, så lenge bruken er for personlige, ikke-kommersielle formål. Klikk her for å se en liste over forummedlemmene som har opprettet egendefinerte XML-filer som er inkludert i FX-arkivet. Dette nettstedet ble opprettet av Nicholas og Neophyte, forummedlemmer på windowsmoviemakersforums og vedlikeholdes for øyeblikket av Neophyte. Det trekker tungt på den fremragende innsats fra forummedlemmer fishycomics (som utviklet den første samlingen for XP-elementene) og considerateguy (som utviklet den første samlingen for Vista-elementene). Vennligst bruk Contact Neo-siden for å sende en epost med dine kommentarer og forslag til hvordan dette nettstedet kan bli forbedret, eller å sende materiale til inkludering i FX-arkivet. For å få tilgang til de ulike elementene som er inkludert i FX-arkivet, klikker du på koblingene i tabellen under eller det aktuelle elementet i navigasjonsfeltet øverst på siden. Windows XP (versjon 2.x av Movie Maker) Vista (versjon 6.0 av Movie Maker) Windows Live Movie Maker 2011 (versjon 15.4 av Movie Maker) Vær oppmerksom på at på grunn av implementasjonsforskjeller mellom versjon 2.x, versjon 6.0 og WLMM, Versjon 2.x-elementene virker ikke i versjon 6.0 eller WLMM, og versjon 6.0-versjonene fungerer ikke i versjon 2.x eller WLMM, og WLMM-elementene fungerer ikke i versjon 2.x eller versjon 6.0. XML Generators - en samling av xml generatorer for å lage tilpassede effekter, titlescredits og overganger for Windows XP og Vista versjoner av Movie Maker Movie Maker Video Tutorials - en liten samling av opplæringsprogrammer om redigering i Movie Maker og legge til egendefinerte XML-filer Ressurser - materialer og ressurser for å lage dine videoer Slik legger du til en XML-fil riktig i Movie Maker - gjelder versjon 6.0 og nedenfor av Movie Maker Copyright 2008: FX Archive.

Comments

Popular Posts