Komunitas Opsjonshandel


Våre verdier vårt folk Ledende b2b-utgiver, som spesialiserer seg på interaktive, interaktive profesjonelle samfunn. Med en rekke tjenester, inkludert nettsider, e-postpublikasjoner, industripriser og arrangementer, leverer Sift Media originalt, merket innhold til over en halv million fagfolk innen regnskap, IT, HR og trening, markedsføring og småbedrifter. Ved å produsere kvalitetsinnhold og engasjere våre profesjonelle publikum på flere berøringspunkter, tilbyr vi b2b-merker unike markedsføringsmuligheter som gir ekte avkastning på investeringen. Våre verdier Vi tror på å skape innhold, aktivere samtaler og konvertere forretningsmuligheter, både for våre forretningsholdere og for våre annonseringskunder. Ved å fokusere på innhold og fremme samfunnsengasjement satser vi på å skape pålitelige og unike miljøer for forretningsmerker og forretningsfolk for å optimalisere forhold. Våre folk Vårt folk er vår største ressurs, og vi har vært heldige for å tiltrekke seg noen av de beste digitale talentene i landet. Med en praktisk ledergruppe, erfarne kampanje - og kontoansvarlige, prisbelønte redaktører og et ledende produksjons - og teknologipart, har vi en struktur og kvalitet som skiller oss fra andre utgivere. Finn ut mer og møt laget nedenfor. Tom Dunkerley Finansdirektør Steven Priscott, Sift Vår historie David Gilroy og dagens administrerende direktør Ben Heald, Sift, ble grunnlagt av Andrew Gray, og ble tilbudt bransjespesifikk informasjonstjenester som utnyttet internett ved å integrere tradisjonelle nyheter og webinnhold. Med Bens bakgrunn i regnskap ble det bestemt at dette ville være det første markedet for leting og i 1997 ble AccountingWEB. co. uk født. Formelen virket, og om 12 måneder hadde sirkulasjonslisten gått fra 10 til 4000, med inntekter generert fra annonser i ukentlige e-postbulletiner. Sift Media nå nå over 700 000 registrerte forretningsfolk hver måned og leverer over 5 millioner sidevisninger på tvers av sin portefølje med 11 titler i Storbritannia og USA. Ikke bare fortsetter vi å utvikle noen av de mest lojale og engasjerte nettbaserte næringsliv, vi tilbyr ledende løsninger for annonsører. For en mer detaljert historie besøk vår bedriftsside sikt. Hvis du ønsker å bli med i en av Storbritannias mest spennende utgivere, og du tror at du har lidenskap og ferdigheter til å bli en verdifull del av teamet, hvorfor ikke sjekke ut våre ledige stillinger. Landlord forsikring Leieforsikring Fra det øyeblikket du tar det på , må du ha tillit til at du beskytter investeringen med riktig utleier. Å kjøre leie er ikke enkelt, og det er derfor Simply Business lar deg sammenligne sitater og kjøpe online, trygt i viten om at du er beskyttet, skal det verste skje. Ingen to utleieeiendommer er de samme - forsikring over 100 000 utleiere har lært oss det. Det er derfor vi lar deg bygge en policy som passer dine behov, ved hjelp av en enkel online skjema og et britisk kontakt senter. Bygg din utleier forsikringspolise Med et ekspert team her for å hjelpe deg, gjør vi det raskt og enkelt å få den beskyttelsen du trenger, uansett om du er ute etter buy-to-let forsikring eller kommersiell utleier forsikring. Skreddersy din policy ved å velge fra en rekke leieforsikringsdeksler, inkludert boligforsikring. innholdsforsikring. eierskapsansvar. tap av leie og alternativ overnatting. for å sikre at du bor innenfor loven. Trenger du hjelp Hvis du er usikker på hvilken type utleier forsikring du trenger. eller hva alternativene dine er, ta en rask titt på våre vanlige spørsmål eller ring vår direkte linje for å snakke med våre interne spesialister. Hvis du er klar, klikk på knappen nedenfor for å komme i gang. Utleier forsikring dekker Hva er utleier forsikring Utleier forsikring beskytter deg mot økonomiske tap som oppstår gjennom din daglige utleie aktiviteter. Det adskiller seg fra vanlig hjemmeforsikring i det at den er mer spesifikk, med deksler utformet utelukkende for å beskytte utleieboliger og leietakere, mot dine unike farer. Vår konsulent Massimo tar deg gjennom nødvendighetene til god utleier. Hvilken type utleier forsikring trenger jeg Din policy kan variere avhengig av dine spesifikke behov. For eksempel vil bygningsforsikring være et avgjørende dekning for noen, men for de som ikke eier hele bygningen, kan det være at inventarforsikring er mer hensiktsmessig. Det beste alternativet er å bygge en policy som passer best for deg. Du kan skreddersy din policy til dine individuelle behov ved å inkludere dekker som: Hva kan utleier forsikringsdekning Utleier forsikring dekke for skade på din bygning eller innholdet. I motsetning til vanlig hjemmeforsikring dekker det også for utleieaktiviteter. Det kan beskytte deg hvis en leietaker eller besøkende blir skadet mens du befinner deg, og husleierne dersom stedet ikke blir uegnet til å leve i. En standard utleier forsikringspolicy vil vanligvis dekke farer som: brann og lynflom, storm og annet vær skade på rømning av vann (for eksempel lekkasjer forårsaket av frosne og sprengningsrør) tap av målte vannolje jordskjelv eksplosjonssykebrennstofftilgang (f. eks. skade som er gjort for å finne en lekkasje, for eksempel å fjerne veggbrett eller gulvbrett for å få tilgang til rørleggerarbeid) tyveri skadelig skade vandalisme Er utleier forsikring lovlig nødvendig Mens utleier forsikring er ikke et lovlig krav, vil en konvensjonell hjem forsikring ikke dekke deg for utleie aktiviteter. Også, hvis du har et boliglån på eiendommen din, er det svært sannsynlig at utlåner vil kreve at du blir dekket av utleier forsikring før du kan ta på leietakere. I tillegg, hvis du ansetter noen mennesker, er det vanligvis et lovlig krav om å ha arbeidsgiveransvarsforsikring. så sørg for at du legger til det i retningslinjene dine. Sammenligne utleier forsikring sitater Vel veilede deg trinn for trinn gjennom prosessen og forklare eventuelle vilkår du kanskje ikke forstår. Når du har fullført tilbudsskjemaet, returner du godt tilbudene som oppfyller dine behov fra vårt panel av ekspertforsikringsselskaper. Vis godt sitatene dine i et bord slik at du enkelt kan sammenligne priser og dekning som tilbys. Herfra kan du se flere detaljer om tilbudene, og velg og kjøp riktig policy for deg. Se din utleier forsikring detaljer Det er veldig viktig å sikre at du forstår hva du trenger fra din forsikring. Bruk kontrollpunktene nedenfor for å få deg til å tenke. Hvis du ansetter folk, selv i ditt eget hjem, er du juridisk forpliktet til å ta ut arbeidsgiveransvarsforsikring. Hvis du ikke gjør dette, kan det føre til en stor fin. Sørg for at du leser og forstår eventuelle unntak i retningslinjene dine. Bare Business gir deg muligheten til å lese policydokumenter i sin helhet før du kjøper Husk at konvensjonelle hjem forsikringspolicyer ikke vil dekke en buy-to-let eiendom Du bør oppgi ombyggingsprisen for eiendommen din, ikke dens markedsverdi, når du kjøper bygninger forsikring. Hvorfor Simply Business Vi er Storbritannias største forretningsforsikringsleverandør. Alle avregnede krav er betalt innen 24 timer. 910 vurderinger sier var gode eller gode 400 000 kunder (og telling). Krav håndteres av et prisvinnende team. Quote sammenligninger tilgjengelig fra flere forsikringsselskaper. Vi løper ting fra en ekspert, britisk-basert kontaktcenter Alt dette, pluss ekspert innsikt og tilkoblinger i vårt kunnskapsenter. full av tips, artikler, videoer og podcaster for å hjelpe deg med å administrere din utleie. Revenge of the Origami Unicorn: Syv prinsipper for Transmedia Storytelling (vel, to faktisk, fem mer på fredag) I løpet av de neste to ukene vil vi rulle ut webcast versjonene av øktene vi arrangerte under den siste konferansen Futures of Entertainment 4 holdt i MIT siste måned. (se Monday8217s innlegg for sesjonen på Grant McCracken8217s Chief Culture Officer). Mange av konferansesesjonene var fokusert på begrepet transmediaunderholdning. Teamet ba meg om å levere noen åpningsanbefalinger på konferansen som oppdaterte min egen tenkning om transmedia og introduserte noen grunnleggende ordforråd som kunne lede diskusjonen. Mine bemerkninger var i stor grad av mansjetten som svar på lyspunktspor, men jeg gjør en innsats her for å fange sentrale begreper skriftlig for første gang. Du kan se opptaket av selve presentasjonen her og eller lese sammen med denne teksten. Mange av disse ideene ble informert av diskusjonene jeg har hatt hele semesteret lenge i min Transmedia Storytelling og Entertainment-klasse ved University of Southern California. Revenge of the Oragami Unicorn: Seven Core Konsepter av Transmedia Storytelling Electronic Arts spilldesigner Neil Young snakker om 8220additive comprehension.8221 Han citerer eksemplet på director8217s kutt av Blade Runner. hvor du legger til et lite segment som viser at Deckard oppdager en origami-enhjørning, inviterte seere å spørre om Deckard kan være en replikant: 8220Det endrer hele oppfatningen av filmen, din oppfatning av endingen8230 Utfordringen for oss, spesielt med Ringenes Herre, er hvordan Vi leverer den ene informasjonen som gjør at du ser på filmene differently8221 8212 Henry Jenkins, Convergence Culture: Where Old and New Media Collides (2006). Først introduserte jeg begrepet transmedia storytelling i min kolonne Technology Review i 2003 og utdypet den gjennom 8220Søk etter Oragami Unicorn: The Matrix og Transmedia Storytelling8221 kapittel i Convergence Culture. For meg har origami enhjørningen vært symbolisk for kjerneprinsippene som danner min forståelse av transmedia storytelling, en slags skytshelgen for det som har oppstått som økende lidenskapelig og motivert fellesskap av kunstnere, fortellere, merker, spilldesignere og kritikere, for hvem transmedia har dukket opp som en drivende årsak i deres kreative og intellektuelle liv. Vi har alle noe annerledes definisjoner av transmedia storytelling, og vi er ikke engang enig på samme tid 8211 med Frank Rose snakker om 8220Deep Media8221 og Christy Dena snakker om 8220Cross-media .8221 Som Frank har sagt det, samme elefant, forskjellige blinde menn . Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen. Original i English Drevet av Microsoft ® Translator Vurder denne oversettelsen: Takk for vurderingen Dårlig God Kurset har ulike mediemålgrupper og måter å engasjere.) Uansett hva vi kaller det, er transmediaunderholdning stadig mer fremtredende i våre samtaler om hvordan media opererer i en digital tidsalder 8211 fra nyere bøker (som Jonathon Gray8217s Vis solgt separat: Promos, Spoilers og Other Media Paratexts og Chuck Tryon8217s Reinventing Cinema: filmer i Age of Media Convergence) til dedikerte nettsteder (for eksempel Narrative Design Exploratorium som har kjørt en stor serie intervjuer med transmedia designere og fortellere) og nettsteder opprettet av transmedia produsenter, for eksempel Jeff Gomez. å forklare konseptet til sine kunder. Vi ser senior statsmenn over flere disipliner 8211 fra David Bordwell i filmstudier til Don Norman i designforskning 8211 veier inn på estetikk og design av transmedia-opplevelser. Alt denne tilstrømningen av ny interesse inviterer oss til å trekke seg tilbake og legge ut noen kjernevennlige prinsipper som kan forme utviklingen eller analysen av transmedia-fortellingen og revidere noen av våre tidligere formuleringer av dette emnet. For seks år siden var fans og kritikere sjokkert over ideen om transmedia da de først oppdaget hva Wachowski-brødrene gjorde rundt The Matrix. Nå er det nesten en transmedia-forventning, som skjedde da fans av Flash Forward klaget nylig fordi serien introduserte en Url på luften og deretter bare ga fattige utvidelser til de fansen som spores ned linken. Har vi nådd det punktet der mediekonsesjonene skal bli dømt hardt hvis de ikke opprettholder vår sult for transmedia innhold La meg starte med følgende definisjon av transmedia storytelling som operasjonsprinsipp: 8220Transmedia storytelling representerer en prosess der integrerte elementer i en fiksjon bli spredt systematisk over flere leveringskanaler med det formål å skape en enhetlig og koordinert underholdningserfaring. Ideelt sett gjør hvert medium sitt eget unike bidrag til utfoldelsen av historien.8221 Noen av det jeg vil si her, vil komplisere denne oppfatningen av en 8220unified og koordinert underholdningserfaring, 8221 som vi faktor i uautorisert grøntområder utvidelse av teksten av fans eller vurdere hvordan franchising kan verdsette mangfoldet over sammenheng i deres utforskning av fiktive verdener. Vi bør være tydelige at fortellingen bare representerer en slags transmedia logikk som former den moderne underholdningsverdenen. Vi kan identifisere en rekke andre 8211 inkludert merkevarebygging, briller, forestillinger, spill, kanskje andre 8211 som kan operere enten uavhengig eller kan kombineres innenfor en gitt underholdningserfaring. Under konferansen ba Nancy Baym oss om å tenke på når og hvordan musikk har gått transmedia. Vi kjempet for å komme opp med eksempler 8211 selvfølgelig låste alle selvfølgelig umiddelbart på ARG laget rundt Nine Inch Nails. Jeg foreslo tegneserie Tatoo hvor kunstnere og forfattere brukte Tori Amos-sanger som inspirasjon. Spørsmålet ser annerledes ut, om vi spør om transmedia-ytelse, fordi de fleste samtidige musikalske artister utfører over flere medier 8211, minimalt live og innspilt ytelse, men også video - og sosiale nettverkstjenester og twitter and8230. Vi kan også skille mellom transmedia storytelling og transmedia branding, selv om disse også kan være tett sammenflettet. Så kan vi se noe som Dark Lord: The Rise of Darth Vader som en forlengelse av transmedia fortellingen som har vokst opp rundt Star Wars fordi den gir tilbake historie og innsikt i en sentral karakter i den sagaen. (Takk til Geoffrey Long for dette eksempelet) Til sammenligning kan en frokostblanding fra Star Wars styrke franchise8217s merkevarebygging, men det kan ha begrenset bidrag til å forstå vår fortelling eller historien. Tanken om at Storm Troopers kan bli laget av sukker, søte marshmellow bits, er nok i motsetning til at det øker kontinuiteten og sammenhengen til den fiktive verdenen George Lucas skaper. Hvor forlater dette Star Wars-actionstallene Nå representerer de ressurser hvor spillerne kan utvide sin forståelse av den fiktive verden gjennom sitt spill. I det minste forbedrer de transmedia-spill, men i den grad sammenhengende historier dukker opp gjennom dette spillet, kan de også bidra til utvidelsen av transmedia-historien. Og faktisk har forfattere som Will Brooker og Jonathon Gray gjort overbevisende argumenter for de spesifikke måtene disse lekene utvokket eller omformet transmedia-fortellingen, for eksempel for eksempel til mystikken rundt Boba Fett. Mens vi gjør forskjeller, må vi skille mellom tilpasning, som reproduserer den opprinnelige fortellingen med minimumsendringer i et nytt medium og er i hovedsak overflødig for det opprinnelige arbeidet og utvidelsen, som utvider vår forståelse av originalen ved å introdusere nye elementer inn i skjønnlitteratur. Selvfølgelig er dette et spørsmål om grad 8211 siden noen god tilpasning bidrar til ny innsikt i vår forståelse av arbeidet og gjør tillegg eller utelatelser som omformerer historien på signifikante måter. Men jeg tror vi kan være enige om at Lawrence Olivier8217s Hamlet er en tilpasning, mens Tom Stoppard8217s Rosencranz 038 Guildenstern Are Dead utvider Shakespeare8217s originale fortelling gjennom sin refokalisering rundt sekundære tegn fra stykket. Min egen tidlige skriving om transmedia kan ha overbelastet 8220newness8221 av disse utviklingene, opphisset da jeg skulle se hvordan digitale medier utvider potensialet for underholdningsfirmaer til å levere innhold rundt sine franchiser. Likevel har Derrick Johnson gjort sterke argumenter for at dagens transmedia-øyeblikk må forstås i forhold til en mye lengre historie med ulike strategier for strukturering og distribusjon av mediefranchise. Faktisk når jeg leder til Universitetet i Sør-California hver morgen for å undervise, får jeg en kraftig påminnelse om disse tidligere stadier i utviklingen av transmediaunderholdning i form av en gigantisk statue av Felix the Cat som har satt på toppen av en lokal bilforretning siden 1920-tallet, og har blitt et elsket Los Angeles landemerke. Felix, som Donald Crafton, har vist oss at det var en transmedia personlighet, hvis utnyttelser beveget seg over den animerte skjermen og tegneseriene for å bli fokus for populær musikk og merchandising. Han var en av de første personlighetene som ble sendt på nettverket amerikansk tv. Vi kan godt skille Felix som et tegn som er hentet fra en bestemt fortellende kontekst (gitt hver av hans tegneserier er selvstendig og episodisk) i motsetning til en moderne transmediafigur som bærer med seg tidslinjen og verden som er avbildet på 8220mor skip, 8221 det primære arbeidet som forankrer franchisen. Når jeg beveger meg gjennom dette argumentet, vil jeg koble transmedia til tidligere historiske praksis, og prøve å identifisere likheter og forskjeller underveis. 1. Spreadability vs Drillability Sist år8217s Futures of Entertainment konferanse, vi unrolled konseptet 8220spreadability8221 som er sentral fokus i min neste bok, som nå er skrevet med Sam Ford og Joshua Green. Spreadability referert til offentlighetens evne til å engasjere seg aktivt i sirkulasjon av medieinnhold gjennom sosiale nettverk og i prosessen utvide sin økonomiske verdi og kulturelle verdi. Som et svar på dette argumentet har Jason Mittell foreslått et motsetningsprinsipp, det han kaller 8220drillability8221, som har noen nær tilknytning til Neil Young8217s konsept 8220additive comprehension8221 nevnt ovenfor. Mitell8217s diskusjon om drillbarhet er verdt å sitere lengst her: 8220Kanskje trenger vi en annen metafor for å beskrive seerengasjement med fortellende kompleksitet. Vi kan tenke på slike programmer som borbare i stedet for spredbare. De oppmuntrer til en form for rettsmedisinsk fandom som oppfordrer seerne til å grave dypere, probing under overflaten for å forstå kompleksiteten til en sotry og dens fortellende. Slike programmer skaper magneter for engasjement, tegner seere inn i storyworlds og oppfordrer dem til å bore ned for å oppdage more8230 Opposisjonen mellom spredbar og borbar bør ikke betraktes som et hierarki, men snarere som motsatte vektorer av kulturelt engasjement. Spreadable media oppfordrer horisontale krusninger, akkumulerende øyeobler uten å nødvendigvis oppmuntre mer langsiktig engasjement. Borbare medier involverer vanligvis langt færre mennesker, men bruker mer tid og energi i en vertikal nedstigning i en tekst8217s kompleksiteter.8221 En nøkkelfrase her kan være 8220nødvendig8221 siden vi har sett at det å bidra til å spre budskapet godt kan være sentralt for å øke seerengasjementet og kan oppmuntre til ytterligere deltakelse 8211 som vi har sett i de siste ukene hvor utgivelsen av Susan Boyle8217s album, mer enn seks måneder etter den deltakende sirkulasjonen av hennes opprinnelige video, har brutt salgsrekord i år, swamping av noe som sju til en utgivelse av et album av American Idol vinner Adam Lambert. Likevel inviterer Mittell oss til å tenke på en verden hvor mange av oss stadig skanner etter mediefranchiser som interesserer oss, og de borer seg dypere når vi finner en fiksjon som fanger vår fantasi. Begge potensialene kan bygges inn i samme transmedia-franchise, men de representerer, som han foreslår, forskjellige dimensjoner av opplevelsen, og det kan godt være tilfeller hvor en franchise opprettholder spredbarhet uten å tilby noen ekte dybde for å bore inn i eller tilby dybde og kompleksitet uten tilbyr sterke incitamenter til å passere den gjennom våre sosiale nettverk. Det må gjøres mer arbeid for å forstå samspillet mellom disse to impulser som er å forme dagens underholdningsopplevelser. 2. Kontinuitet vs Multiplikasjon Jeg nevnte tidligere at noen av mine siste tanker om transmedia begynner å utfordre ideen om en 8220unified experience8221 som er 8220systematically8221 utviklet på tvers av flere tekster. Det er sikkert slik at mange transmedia-franchiserer faktisk søker å konstruere en svært sterk følelse av 8220continuity8221 som bidrar til vår forståelse av 8220coherence8221 og 8220placeribility8221 av deres fiktive verdener, og at mange hardcore fans ser denne typen 8220continuity8221 som den reelle utbetalingen for deres investering av tid og energi i å samle de spredte biter og sette dem sammen i en meningsfull helhet. Vi kan se de forseggjorte kontinuitetene utviklet rundt DC og Marvel superheroes som et spesielt godt eksempel på den typen 8220continuity8221 strukturer som ble foretrukket av de mest dedikerte fans av transmedia underholdning. Likevel, hvis vi bruker disse tegneserieutgiverne som utgangspunkt, kan vi se dem presse utover kontinuitet i nyere publiseringsvirksomheter som stole på det jeg beskrev i mine bidrag til tredje person som en logikk på 8220multiplicity.8221 Så, for eksempel, Vi kan se Spider-Man som en del av den kontinuerlige kontinuiteten i Marvel-universet, men eksisterer også i den parallelle kontinuitet som tilbys av Ultimate Spider-Man-franchisen, og vi kan se en rekke særskilte separate mini-franchiser, som Spider - Man India (som setter historien i Mumbai) eller S pider-Man Loves Mary Jane (som står alene som en romantikk komisk serie for unge kvinnelige lesere). Og faktisk, noen av disse forsøkene 8211 Spider-Man India. DC Elseworlds serie 8211 bruker multiplikasjon 8211 muligheten for alternative versjoner av tegnene eller parallelle universversjonene av historiene 8211 som et alternativt sett av belønninger for vår mestring av kildematerialet. Multiplikasjon gjør at fans kan glede seg over alternative tilbakestillinger, se tegnene og hendelsene fra friske perspektiver, og tegneserier utgivere stoler på at deres fans skal sortere ut, ikke bare hvordan brikkene passer sammen, men også hvilken versjon av historien som helst arbeid passer inn i. Vi kan sammenligne dette med den vanskelige prosessen produsentene måtte gå gjennom for å lansere den siste Star Trek-filmen, noe som viser oss at det faktisk skjer i samme univers som originalen og er en del av den opprinnelige kontinuiteten, men kontinuiteten må bli endret for å gjøre plass for de nye artistene og deres versjoner av tegnene. Denne glede i mangfold er ikke begrenset til tegneserier, som antydes av den siste trenden for å ta arbeider i det offentlige, spesielt litterære klassikere, og blande dem med flere moderne sjangere 8211 som Pride and Predjudice and Zombies. Sans og Sensibility and Sea Monsters. eller små kvinner og varulv. Begrepet multiplikasjon baner vei for oss å tenke på fanfiksjon og andre former for grøntrodsuttrykk som en del av samme transmedia logikk 8211 uautoriserte utvidelser av 8220mother ship8221 som likevel kan øke fanengasjementet og utvide vår forståelse av originalen. For de franchisene hvor det er et sterkt ønske om å polere og bevare kontinuitet, kan fanfiks oppleves av produsentene som en trussel, noe som kan forstyrre sammenhengen i deres utvide historie, men hvor vi omfavner en logikk av mangfold, blir de bare en versjon blant mange som kan gi oss interessant innblikk i hvem disse tegnene er og hva som motiverer deres oppførsel. I min klasse og på konferansen har dette begrepet mangfold blitt opplevd som frigjørende, slik at vi kan tenke på alternative konfigurasjoner av transmedia og senke noe av angst om å sørge for at hver eneste detalj er 8220right8221 når vi samarbeider på tvers av medieplattformene. Mitt hovedpunkt vil imidlertid være at det må være klart signal om hvorvidt du introduserer mangfold i franchisen, samt konsistens i en hvilken som helst 8220alternative8221 versjon av sentralhistorien. FORTSATT Transmedia er en headbender av en tilnærming til å ta på seg romaner, men ta en titt på en veldig spennende forfatter Lauren Beukes (Angry Robot lanserer hennes nyeste, ZooCityin UK i september) 8211 she8217s jobbet med transmedia storytelling i form av lydspor , spill, håndlagde leker og kunst som skiller historien fra sidene og inn i realworld. Det kommer til å bli mange flere å komme, men hennes er den eneste casestudyen I8217ve sett brukt på en ny roman uten Hollywood-budsjett. A anbefaler også å lese en interessant bok av Robert Pratten tilgjengelig i gratis Pdf 8211 Komme i gang i Transmedia Storytelling t. coTFr3jPq skriving Tegnene og 8216brand8217 holdes levende i vår fantasi når sønnen spiser Spiderman8217s frokostblanding. Dette er konstant merchandising. Hvis du virkelig er ambisiøs, kan manen bli bedre definert ved hjelp av en vaskefelle i stedet for å bøye den over litt. Jeg bruker vanligvis ikke sink-versjonen, med mindre I8217m bruker veldig stort papir. I8217d har vært besatt av mine gratis porno videoer yngre søster8217s sexliv i nesten to år da jeg endelig fant modet og mobilpornen midler til å ta del i det. Faktisk, min besettelse hadde trolig vært å utvikle for en stund før det uten å merke det gratis porno tube. min tenåring ubevisst tar i form av hennes utviklingslegeme, hennes spirende bryst, hennes feromoner og hva som ikke er siden begynnelsen av hennes puber Louis Vuitton, verdensberømte merker, men også for muxury en vurdering. For disse replikene Louis Vuitton håndvesker absolutt komo av NPK8217s høy kvalitet og mote design, men også lagt til de populære vesker til salgs. Det er også mange kopier av replika Louis Vuitton Handbag å selge på markedet, så når du velger å ikke ta hensyn til bagasjen din. I tillegg benyttet alle disse Louis Vuitton-vesker også det samme materialet, designet av replika Louis Vuitton, og store poser. Kort sagt, alle disse replikene Louis Vuitton håndvesker for å gi deg replika Louis Vuitton Handbag og så videre. Snakker om Louis Vuitton Handbags, folk vet, snakker, og bare de kvinnene som bruker denne rikdom av dyre poser. Om vinteren er det sagt at arbeidet med Louis Vuitton reise bagasje og menns poser i disse byene på markedet er veldig bra. De tar mindre toll på miljøet og de er bedre for deg. Dyrt, sier du Wellyes. Gjør så som om folk gjør i mange land og bruk kjøtt som en krydder, heller enn å få det til å spille en viktig rolle i måltidene. Kjøttet vil ikke, jeg lover. Dette temaet tjener til å utdanne folk i sitt daglige liv, takket være folk som deg, vi har mer kunnskap om dette viktige problemet. Interessant informasjon. Sannheten Plus Sensitivitet, Specificitet og Alt som er Anstendig å avsløre om Prediktive Verdier Dette temaet serverer å utdanne folk i sitt daglige liv, takket være folk som deg, har vi mer kunnskap om dette viktige problemet. Jeg angir dette. forbrukere tillater mye kjennskap til dette problemet, og også rikelig mye lidenskap. sluttbrukerne Bryllupsplanlegging nettsteder også kjenner triks for å få folk til å rally bak dette, mest sannsynlig ut av svarene. Du har fått en konstruksjon fra nå, det er aldri for prangende, men gjør en kommentar så stort et varmt eller varmt miljø som det du ordtak. Flott posisjon, ja. denne delen er veldig prisverdig8221Vi burde være klar at fortellingen bare representerer en slags transmedia logikk som er å forme det moderne underholdningsområdet. Vi kan identifisere en rekke andre 8211 inkludert merkevarebygging, skuespill, forestilling, spill, kanskje andre. Du er så kult. Jeg antar ikke at jeg har lært noe slikt før. Så godt å finne noen med noen unike ideer om dette emnet. veldig takk for at du begynte dette. dette nettstedet er noe som trengs på nettet, noen med noe originalitet. hjelpsom jobb for å bringe noe nytt på internett Hei der Noen i min Myspace-gruppe delte dette nettstedet med oss, så jeg kom for å gi det en titt. Jeg elsker absolutt informasjonen. Jeg bokmerker og vil tweeting dette til mine tilhengere Utestående blogg og fantastisk stil og design. Det kan generelt betraktes som at Brought grow lights kommer til å være virkelig godt egnet for innendørs planter. LED Grow Lights og LED Grow Light Sou Brasileiro Mais tenho que que fa sexshop lar uma coisa: curto muito seu blog Hver av fortjener en ferie. Etter stressende måned eller år som vi har vært igjennom, må vi slappe av for tiden og gi oss en full blastpause. Patria Johnson sier: Unike ideer denne nettsiden er nødvendig i nettet som Chicago-bil brukte deler som er mest vulniable å kjøpe hvis du trenger det .. Ærlig talt, hvis Jane Austin ville ha en passform over dette, så har hun ingen sans for humor og ærlig talt Jeg smiler i sitt lille prissete ansikt. På samme måte som jeg smiler på deg, holder du deg i mudderna som ikke kan le litt. Rey Calantaol sier: MikiPro Ltd spesialiserer seg på Ex-Demo og Ex-Lease IT-utstyr. Vi kilde, installere og på tvers av nesten alt IT-utstyr. Ingen affære Jeg ber om forgivelse Din IT-behov er vi skryter deg dekket. Hvis du ser på favør av maskinvare og programvare reparasjonsmateriell på stedet, servere nyfunnet eller etterfølgende anbud, hoved servitør deler, servitør støtte, vellykket anbud bærbare datamaskiner og stasjonære datamaskiner, eller bare denne minutt data backup og sikkerhet vi vil være i stand til å bli introdusert til dine behov. Vennligst besøk vår plass og vite mange flere til fordel for Miki pro. servere rosalie calantaol sier: Jeg setter stor pris på denne artikkelen, og det er veldig forståelig for leserne. For mer programmering veiledning vennligst besøk her php programmerer rebecca smith sier: Men dette begrepet av mangfold har blitt opplevd som frigjørende og forbedre fan engasjement og utvide vår forståelse av originalen. Vi kan se de forseggjorte kontinuitetene utviklet rundt. Det er som IT konsulent senter som gjør forbrukeren utviklet sin forståelse. datamaskinstøtte los angeles svært hjelpsomme takk, det er ingen tvil om at dine tilhengere vil muligens vil ha betydelig bedre afrika mangosu skriftlige artikler som det opprettholde den utmerkede work. ttne sønn klavis panax nanomatik orjin krem ​​lacey prestia sier: jeg var fascinert av detaljert innlegg. Du har integrert slik verdifull informasjon i artikkelen, så vel som formulert det på en herlig måte. Jeg forventer forestående innlegg og anbefaler deg å oppdatere ofte. Det er mange som vil besøke ofte. Takk så mye for din flotte side, dette er de tingene som holder meg våken gjennom denne dagen. Jeg har søkt etter nettstedet ditt etter å ha blitt henvist til dem fra en kompis og var begeistret da jeg var i stand til å finne den etter å ha søkt etter en stund. Å være en krevende blogger, er glad for å se at andre tar initiativ og bidrar til samfunnet. Jeg vil gjerne kommentere for å vise min takknemlighet for innlegget ditt, da det er veldig utfordrende å gjøre, og mange bloggere får ikke takknemlighet de fortjener. Jeg er sikker på at jeg kommer til å falle igjen og vil sende noen av vennene mine. Muhammad Tariq Muhammad Akram sier: flott synspunkt. det ville være ekte fantastisk hvis flere blogger som dette var rundt. mange blogger snakker om ingenting som flyter på nettet. fortsett å kjøpe watson

Comments

Popular Posts