Online Trading Akademi Glassdoor


Online Trading Academy Anmeldelser Konkurransedyktig lønn, gode medarbeidere. morsom industri og ser på folk som lærer om økonomi (i 3 vurderinger) Følgelig oppfyller vi vårt oppdrag, for å gi finansiell utdanning i verdensklasse til individuelle investorer, med nåde og lidenskap (i 4 vurderinger) Tenk deg å jobbe på et sted hvor du virkelig kan hjelpe folk forvandle sine økonomiske liv (i 4 omtaler) Å se forvandlingen av våre studenter liv gjennom vår utdanning har vært fantastisk (i 4 vurderinger) Du må jobbe helger, men dette er en del av jobben og skissert i intervjuet ditt (i 9 vurderinger) Dette selskapet jobber i et veldig raskt tempo med stor visjon og mål (i 5 anmeldelser) ingen ulemper bare bare oppertunities (i 4 vurderinger) Dette er ikke bare en 9-5 jobb og vil ikke være for noen som er etter den slags daglige struktur (i 3 omtaler) Forvent å jobbe 2-3 uker i måneden, med sporadiske fridager (i 2 omtaler) Flere fordeler og ulemper Nedre ledelsesverdier er kjærlighet og tjenerledelse. Utdannelse er første klasse undervist av sanntid investorer og handelsmenn hvis sanntid personlig investering poster og resultater kontrolleres periodisk. Selskapet vokser og innoverer konsekvent. Hardt arbeid fra sanne tjenerledere og folk som er oppriktig interessert i å omdanne studenters liv, vil trives med dette selskapet. Virksomheten er basert på å etablere relasjoner og følge en velprøvd prosess til fordel for alle parter. Mange butikker er franchiset, og utførelsen av butikken vil avhenge av mange faktorer i forhold til den bestemte eieren. Vi må finne 034Right034 passer så langt som hvilken eier som er kompatibel med selskapet og våre individuelle kjerneverdier og personlighet. Råd til ledelse Konsekvent tilbakemelding fra utdanningsrådgivere og overvåking av franchiseeiere om hvordan de fungerer i tråd med bedriftens verdier og retningslinjer. Ja, vi jobber lange timer og volumet av arbeid og tempo er intens, men det er det som gjør det gøy. Med det harde arbeidet kommer belønning og anerkjennelse. I039ve jobbet med 5 fortune 500 selskaper og OTA som en mindre, men voksende virksomhet er uten tvil den beste opplevelsen. Det tillater meg å berøre og delta i flere disipliner fra markedsføring, salg og finansiering. Det er vanskelig å gjøre dette i et stort selskaps siloer. Det er ingen ulempe for meg. Ærlig hvis det var, ville jeg ikke være her. Nothings perfekt, men hvis du vil ha fullkommenhet, vil du aldri finne den. Dette er 95 riktig og that039s bra nok for meg. Online Trading Academy Anmeldelser Konkurransedyktig lønn, gode medarbeidere. morsom industri og ser på folk som lærer om økonomi (i 3 vurderinger) Følgelig oppfyller vi vårt oppdrag, for å gi finansiell utdanning i verdensklasse til individuelle investorer, med nåde og lidenskap (i 4 vurderinger) Tenk deg å jobbe på et sted hvor du virkelig kan hjelpe folk forvandle sine økonomiske liv (i 4 omtaler) Å se forvandlingen av våre studenter liv gjennom vår utdanning har vært fantastisk (i 4 vurderinger) Du må jobbe helger, men dette er en del av jobben og skissert i intervjuet ditt (i 9 vurderinger) Dette selskapet jobber i et veldig raskt tempo med stor visjon og mål (i 5 anmeldelser) ingen ulemper bare bare oppertunities (i 4 vurderinger) Dette er ikke bare en 9-5 jobb og vil ikke være for noen som er etter den slags daglige struktur (i 3 omtaler) Forvent å jobbe 2-3 uker i måneden, med sporadiske fridager (i 2 omtaler) Flere fordeler og ulemper Nedre ledelsesverdier er kjærlighet og tjenerledelse. Utdannelse er første klasse undervist av sanntid investorer og handelsmenn hvis sanntid personlig investering poster og resultater kontrolleres periodisk. Selskapet vokser og innoverer konsekvent. Hardt arbeid fra sanne tjenerledere og folk som er oppriktig interessert i å omdanne studenters liv, vil trives med dette selskapet. Virksomheten er basert på å etablere relasjoner og følge en velprøvd prosess til fordel for alle parter. Mange butikker er franchiset, og utførelsen av butikken vil avhenge av mange faktorer i forhold til den bestemte eieren. Vi må finne 034Right034 passer så langt som hvilken eier som er kompatibel med selskapet og våre individuelle kjerneverdier og personlighet. Råd til ledelse Konsekvent tilbakemelding fra utdanningsrådgivere og overvåking av franchiseeiere om hvordan de fungerer i tråd med bedriftens verdier og retningslinjer. Ja, vi jobber lange timer og volumet av arbeid og tempo er intens, men det er det som gjør det gøy. Med det harde arbeidet kommer belønning og anerkjennelse. I039ve jobbet med 5 fortune 500 selskaper og OTA som en mindre, men voksende virksomhet er uten tvil den beste opplevelsen. Det tillater meg å berøre og delta i flere disipliner fra markedsføring, salg og finansiering. Det er vanskelig å gjøre dette i et stort selskaps siloer. Det er ingen ulempe for meg. Ærlig hvis det var, ville jeg ikke være her. Nothings perfekt, men hvis du vil ha fullkommenhet, vil du aldri finne den. Dette er 95 riktig og det er bra nok for meg. Svært takknemlig for å ha funnet et selskap som OTA. Kulturen med teamet og studentene er som ingen andre. Vi streber etter å endre people039s liv, og i min posisjon får jeg se den forandringen og det er virkelig utrolig. I tillegg til å elske det vi gjør, er fordelene fantastiske. De oppfordrer alle til å ta kursene og til og med betale for onlineklasser for å forbedre deg selv på arbeidsplassen. Åh og jeg nevner vi får matet hver dag. De eneste ulempene jeg har funnet er: Du kan ikke være på kosthold og jobbe hos OTA Med all den yummy maten er det umulig Åh, og det kan være ekstremt opptatt til tider, men opptatt er bra Råd til ledelsen Fortsett å gjøre hva du gjør og alltid hold kulturen som vi har i dag fordi it039 er virkelig enestående og jeg kommer alltid fra studenter som vi synes så lykkelige hele tiden og det er sant Vi elsker det vi gjør, og takk for at du gir meg muligheten til å være en del av en slik flott selskap Flott selskap å være involvert med. Det er et selskap som er full av integritet, hvis hovedmål er lykke og oppfyllelse av sine ansatte og den strukturerte utviklingen av elevene for å nå sitt fulle potensial som handelsmenn. Som instruktør gir jeg meg muligheten til å være en del av et globalt selskap der jeg kan oppfylle mine ambisjoner for å hjelpe andre til å utvikle sitt fulle potensial i livet. Mens det er globalt, er det veldig familievennlig hvor alle er laget, føler seg en del av familien. Den er utviklet på en kultur av å være altomfattende. Alle som er heldige nok til å være en del av familien, vil oppleve stor tilfredshet i å kunne anvende sine talenter i utviklingen av sine studenter. ingen ulemper bare opperunities Rådgivning til ledelsen Fortsett å gjøre det du gjør for øyeblikket og se på ytterligere innovasjon Flagg som upassende Flagg som upassende Online Trading Academy Response Online Trading Academy 2016-11-07 06:42 PST Kulturverdi Verdier Kompostfordeler Nåværende Medarbeider - Anonym Medarbeider Nåværende Medarbeider - Anonym Medarbeider Godkjenning av Konsernsjef Jeg har jobbet på Online Trading Academy på heltid (Mer enn 3 år) Helt fantastisk firma å jobbe for. Flott kultur og fordeler. Virkelig bry deg om sine ansatte, kom deg til å jobbe med store, talentfulle mennesker i et veldig støttende miljø. Ikke mye å være misfornøyd med Flagg som upassende Flagg som upassende Online Trading Academy Response Online Trading Academy 2016-11-07 09:39 PST Viser 111 av 120 omtaler Oversikt over to folks hoveder Arbeid i HR eller Markedsføring Øk din arbeidsgiver merkevare Anmeldelser av Job Tittel Oversikt over to folks hoveder Arbeid i HR eller Markedsføring Voksen din arbeidsgiver merkevare Bedriftsoppdateringer Senior Sales Executive Online Trading Academy - Greater Boston Area mdash30 dager siden Senior Sales Executive Sales Director Online Trading Academy - Greater Chicago Area mdash30 dager siden Bedrifter for å utforske online trading Akademi-bilder Se alle bildene Se alt Se alle num av num Lukk (Esc) Jobbsøkere Også sett Forrige Neste Beslektet jobbsøk Forrige Neste Interessert i en ny jobb Ditt svar vil bli fjernet fra anmeldelsen ndash dette kan ikke fortrykkes. Dette vil erstatte den gjeldende omtalen for målrettet profil. Er du sikker på at du vil erstatte den Er du sikker på at du vil fjerne denne anmeldelsen fra å bli omtalt for målrettet profil Glassdoor har 111 Online Trading Academy vurderinger innlevert anonymt av ansatte i Online Trading Academy. Les ansatte vurderinger og vurderinger på Glassdoor for å avgjøre om Online Trading Academy passer for deg. Online Trading Academy Anmeldelser Konkurransedyktig lønn, gode medarbeidere. morsom industri og ser på folk som lærer om økonomi (i 3 omtaler) Følgelig oppfyller vi vårt oppdrag, for å gi finansiell utdanning i verdensklasse til individuelle investorer, med nåde og lidenskap (i 4 vurderinger) Tenk deg å jobbe på et sted hvor du virkelig kan hjelpe folk forvandle sine økonomiske liv (i 4 omtaler) Å se forvandlingen av våre studenter liv gjennom vår utdanning har vært fantastisk (i 4 vurderinger) Du må jobbe helger, men dette er en del av jobben og skissert i intervjuet ditt (i 9 vurderinger) Dette selskapet jobber i et veldig raskt tempo med stor visjon og mål (i 5 anmeldelser) ingen ulemper bare bare oppertunities (i 4 vurderinger) Dette er ikke bare en 9-5 jobb og vil ikke være for noen som er etter den slags daglige struktur (i 3 omtaler) Forvente å jobbe 2-3 helger per måned, med sporadiske fridager (i 2 omtaler) Flere Fordeler og ulemper Virkelig nyter jobben. Jeg har aldri hatt en jobb som jeg egentlig ikke klarte å våkne opp og gå til. Jeg våkner alle morgen positivt og glade for å gå inn i arbeidet. Har fleksibilitet med timeplanen din. Arbeid på etterspørselen av senteret ikke en 9-5 jobb. Folka. Kulturen til OTA er en stor del av hvorfor jeg er med selskapet. Alle fra toppen ned er alltid villige til å være der for deg og hjelpe på hva som helst de kan. Du må jobbe helger, men dette er en del av jobben og skissert i intervjuet. Online Trading Academy er en ekstraordinær organisasjon. Det har jordens ledere og deres ansatte har direkte tilgang til ledelsen. Dette organisasjonsledelsen gir alle ansatte mulighet til å være den beste versjonen av seg selv. Alle stemmer kan høres. Dette nivået av frihet og empowerment har skapt tillitsfulle medarbeidere som føler seg trygge velkommen og aldri utelukket eller ubehagelig. Du kan ikke slå med teammedlemmer som er hyggelige og vennlige mot hverandre og er begge gode til og elsker det de gjør. Alle ansatte er glade og oppfylt fordi de føler at det de gjør saker. De er også glade for å være en del av en familie som har en større hensikt. Videre har Online Trading Academy god treningskompensasjon og fordeler. Det er også mange muligheter for karriereutvikling. Jeg har vært i finansbransjen de siste 25 årene i ulike ledelsesnivåer, men har aldri opplevd en så utrolig kultur i noen av mine tidligere arbeidsgivere. Jeg føler meg utrolig takknemlig for å være en del av denne organisasjonen og planlegger å oppfylle resten av mine karriereforbedringer med dette selskapet jeg har hatt noen ulemper siden jeg har vært med organisasjonen. Jeg har jobbet på Online Trading Academy på heltid (Mer enn et år) Jeg har aldri følt meg så verdsatt å være en del av et selskap. Vi legger stor vekt på kultur og hvor viktig det er for alle som jobber for selskapet å passe godt i tråd med våre verdier: Kjærlighet, tillit, respekt, innovasjon, samarbeid og lidenskap. Resultatene kommer gjennom når alle er motiverte og inspirert til å oppnå de samme målene. Jeg føler at mine eksisterende ferdigheter blir utnyttet, og jeg er i stand til å utfordre meg selv til å vokse og utvikle på måter jeg aldri tidligere hadde forestilt meg. Dette selskapet har gitt eksepsjonelle muligheter til livet mitt. Dette er ikke bare en 9-5 jobb og vil ikke være for noen som er etter den slags daglige struktur. Vi kan ofte jobbe om kvelden og helgene etter å ha blitt utmattet fra nødvendig reise. Det er sikkert noe å bli vant til, men i virkeligheten ser vi så stor innflytelse med det vi gjør at det er en handel og enkelte føler seg givende. Råd til ledelse Hold alltid fremover og prøv nye ideer for bærekraftig vekst. Online Trading Academy Jeg søkte på nettet. Prosessen tok 3 dager. Jeg intervjuet på Online Trading Academy (Brooklyn, NY). Intervjuet primært med operasjonshode (telefonforsterker i person), deretter med de to andre senteradministratorene. Både telefonintervjuet i person intervju inkluderte en veldig lang liste over hva som synes å være forhåndsbestemte spørsmål. Noen mer relatert til virksomheten, andre syntes å forstå din personlighet eller syntes alt sammen ikke relatert til noe. Online Trading Academy 2016-06-25 23:59 PDT Se alle 14 Intervjuer Selskapsoppdateringer Senior Sales Executive Online Trading Academy - Greater Boston Area mdash30 dager siden Online Trading Academy ble grunnlagt i 1997 og vokser eksponentielt år etter år. OTA Real Estate er en spennende mulighet til å være en del av noe nytt, men under sikkerheten til vårt etablerte moderselskap. Denne stillingen vil kreve alle utgifter som er betalt, landsdekkende i tre helger per måned.

Comments

Popular Posts