Price Action Trading System Mack


Pris Handling Handelshandel med pris Handling alene er kjerneprinsippet av alle mine handelsstrategier. Denne prisen Handlingsopplæringen og videoen beskriver hvordan jeg bestemmer hvilken fasen av bevegelse som prishandlingen handler, og som hjelper meg å distribuere mine forretningsstrategier. Pris Action Swing Highs og Lows Det første som vi trenger å gjenkjenne er hva som er en Swing High og Swing lav. Dette er trolig den enkleste delen av prishandlingen og telleren, selv om hele prosessen blir lettere med praksis. Jeg definerer en pris handling swing høy som En tre bar kombinasjon En bar foran og lykkes med lavere høyder Jeg definerer en pris handling swing lav som en tre bar kombinasjon En bar foran og lykkes av høyere lavt Markedsfaser med Pris Handling I motsetning til popular tro det er faktisk tre måter markedet kan gå opp ned sidelengs. Med swing highlow-definisjonen i tankene kan vi begynne å bygge noen lag på diagrammet for å identifisere disse markedsfasene og begynne å gjøre en enkel telling av disse svinghøyde og nedturer. Kort sagt Markedet går opp når prisen gjør høyere høyder og høyere nedturer Markedet går ned når prisen gjør lavere høyder og lavere nedturer Markedet går sidelengs når prisen ikke gir høyere høyder og høyere nedturer ELLER lavere høyder lavere nedturer Dette kan høres ut som barns lek og en oppsummering av det åpenbare, men du vil bli overrasket over hvor ofte folk vil glemme disse enkle fakta. Et av de største spørsmålene jeg får spurt er, hvilken måte går det på markedet. Ved å gjøre en enkel øvelse kan du se hvilken vei den prisen går og bestemme handelsplanen din og enda viktigere timingen av en handel. Hva mener jeg med timing Det kan være at du er på utkikk etter en kortere mulighet da den generelle trenden er nede, men prisen på inntaksrammen din går fortsatt opp (gjør HHs amp HLs). Det er på dette stadiet ikke noe poeng i å forsøke å korte et stigende marked til prishandlingen begynner å peke ned (gjør LHs amp LLs. Mer om dette snart). A Short or Bearish Bias Endring skjer når følgende sekvens utvikler seg. HHgtHLgtLHgtLLgtLH Forskjevningsendringen bekreftes når prisen beveger seg under det laveste lavet lavet som fremhevet på diagrammet. En annen måte å si dette på er 123 reversering, og du handler pullback som inngangsutløseren (Red Line). Det er noen få varianter av dette mønsteret, men dette er ganske enkelt en prisvirkningsforstyrrelsesendring i sin enkleste form. En lang eller Bullish Bias Change oppstår når følgende sekvens utvikler seg. LLgtLHgtHLgtHHgtHL Forskjedsendringen er bekreftet når prisen beveger seg over den siste høyere høye laget som fremhevet på diagrammet. En annen måte å si dette er 123 reversering, og du handler pullback som inngangsutløseren (Blue Line). Det er noen få varianter av dette mønsteret, men dette er ganske enkelt en prisvirkningsforstyrrelsesendring i sin enkleste form. Trending Price Action Etter en biasendring har blitt sett og bekreftet, er en av faser som markedet kan ta, å begynne å trene enten opp eller ned avhengig av forandring i forhold til tidligere. I diagrammet nedenfor kan vi se hvilken pris som helst ser ut når prishandlingen trender opp og trender ned. Hver fase viser prisen som gjør HHs amp HLs på vei opp og LHs amp LLs på vei ned. Ranging Pris handling Nå er det her kartet kan bli interessant. Ved å bruke prisvirkningen som teller av svinghøyde og nedturer, kan vi vite på et veldig tidlig stadium hvis prisen skal begynne å utvikle rekkeviddebundet aktivitet. Prisen gjør ikke nye høyder ELLER nye nedturer på farten. Jeg mener ikke all time highslows eller new dayweekmonth highslows. bare en ny sving høy eller lav på farten. Prisen vil begynne å stanse og ikke lage en ny swing highlow og vil vanligvis forbli inneholdt i den siste sving høye og lave som ble gjort på diagrammet. Er det ikke en enkel definisjon Avstandsregeldefinisjoner Pris gjør ikke noe nytt høyt eller lavt på farten Hvis prisen forblir inneholdt i siste sving høyt og sving lavt for å bli gjort, vil prisen forbli rekkevidde bundet til det gjør nyheter flytte høyder eller nedturer. Prisen bekrefter rekkevidden når en lavere høy og en høyere lav er gjort innen forrige sving høy og lav. I diagrammet nedenfor kan du se at fra venstre side av diagramprisen gjør LHs amp LLs helt til den første blå pilen som i sanntid ville være den nyeste lavest. Prisen beveger seg da høyere for å lage en HH. Disse to svingnivåene har blitt uthevet. På tidspunktet for diagrammet, i sanntid, må prisen enten begynne å bevege seg høyere forbi den siste svinghøyde (rød pil) og lage en ny høy ELLER flytte lavere forbi den siste sving lavet (blå pilen) som gjør en ny lav. Inntil en av disse tingene skjer, vil prisen trolig forbli rekkevidde bundet. Som pris utvunnet på diagramprisen gjorde en høyere sving lav og en lavere sving høy i den forrige svingen høy og svingte lavt uthevet, og bekreftet at prishandlingen beveget seg inn i en konsolideringsfase. Noen hensyn til å identifisere områder i et tidlig stadium i sanntid er at prisen kan skape en tilbaketrekning eller forspenningsendring, og når diagrammet utfolder seg for deg, kan en ny høy eller lav gjøres for å unngå potensialet. Det er flere definisjoner av en rekkevidde. En av de vanligste er at du er på utkikk etter en dobbelt berøring av støtte og motstand. For meg er dette litt for sent i spillet, da prisen ikke kan skape dobbeltrøret som i eksemplet ovenfor. Med denne prishandlingsmetoden kan du identifisere muligheten for at et område utvikler seg veldig tidlig uten å måtte bekymre deg hvis prisen gir eller ikke gir deg dobbeltklikk. Som du kan se med den definisjonen, tolker du at prisen ikke er rekkevidde bundet i det hele tatt, men du kan tydeligvis se visuelt at prisen beveger seg sidelengs uten noen definisjon. Hva du burde ha lært av denne korte artikkelen En enkel regel definert metode for å identifisere svinghøyder og nedturer Hvordan bruke denne swing highlowdefinisjonen til å tolke prishandlingsmarkedsfaser Hvordan identifisere en biasendring Hvordan identifisere trendende prishandling Hvordan identifisere rekkevidde bundet pris handling Bias Endre mønstervariasjon I de nedenstående bildene kan vi se prisendringsmønstervariasjonen og sammenligne dem med det skisserte prishandlingsmønsteret ovenfor. Den eneste viktigste forskjellen er at du leter etter brudd på en tidligere sving høy eller lav som den første kvalifiseringen for å indikere en potensiell biasendring. Prishåndteringshandlere Enkelt sagt er prishandlingen en handelsteknikk som gjør det mulig for en næringsdrivende å lese markedet og foreta handelsbeslutninger basert på den faktiske prisbevegelsen på diagrammet, i stedet for å stole på forsinkende indikatorer. De fleste indikatorer er hentet fra de faktiske prisene på diagrammet, så de er faktisk å gi dem informasjon om tidligere prisbevegelser. Hvorfor vil handelsmenn basere sin virksomhet på tidligere informasjon, når den viktigste faktoren i handel er hva prisene gjør akkurat nå, og hva de mest sannsynlig vil gjøre i nær fremtid. Ved å bruke visse strategier kan tidligere informasjon hjelpe næringsdrivende å lære hvilke priser som mest sannsynlig kommer til å gjøre på kort sikt, i stedet for å prøve å gjette ved hjelp av forsinkende indikatorer. En mer teknisk forklaring er: Pris handling er bevegelsen av en sikkerhetspris. Denne handlingen er omtalt i teknisk og kartmønsteranalyse, som forsøker å finne ordre i noen ganger tilsynelatende tilfeldig bevegelse av pris. Svinger (høy og lav), motstands - og konsolideringstester er noen eksempler på prishandling. Lysestaken og prisbaren er viktige verktøy for å analysere prishandlingen, siden de hjelper handelsmenn til å visualisere prisbevegelsen. Lysestake mønstre som Harami, engulfing mønster og kryss er alle eksempler på visuelt tolket pris handling. Pris handling handelsfolk Pris handling handelsfolk holde ting enkelt, som også kan være en effektiv metodikk når det kommer til handel. Prishandlerne er en form for teknisk næringsdrivende som stoler på teknisk analyse, men stoler ikke på konvensjonelle indikatorer for å peke dem i retning av en handel. Disse handlende er avhengige av en kombinasjon av prisbevegelse, diagrammønstre, volum og andre råmarkedsdata for å hylle om de skal gjøre en handel eller ikke. Dette ses som en forenklet og minimalistisk tilnærming til handel, men er på ingen måte enklere enn noen annen handelsmetode. Det krever en solid bakgrunn for å forstå hvordan markeder fungerer og kjernevilkårene i et marked, men det gode med denne typen metodikk er at det vil fungere i stort sett hvilket som helst marked (aksjer, valuta, futures, gull, olje, etc.) . Den reneste formen for prishandler er en båndleser. Gode ​​tape lesere trenger ikke diagrammer, selv om noen kan se på et diagram noen ganger, spesielt hvis de er i en posisjon - de kan være på utkikk etter støtte eller motstandsområder for å ta fortjeneste. Det er imidlertid sjelden å finne en båndleser ved hjelp av noen indikatorer eller oscillatorer. Deres primære verktøy vil være vinduet Time amp Sales og kanskje deres Market Depth (DOM) hvis de kan multi-oppgave. Ingenting annet er nødvendig. Handler er tatt på grunnlag av ordrestrøm, slik at de i utgangspunktet handler rent prisaktivt. Prishandlingshandel er også veldig teknisk og handler om leseprishistorikk. De fleste handelsfolk tror at de vet alt som er å vite om støtte og motstand allerede, men sannheten er at leseprishistorikken ikke er så enkelt som de fleste tror. Det er mye mer som går inn i å forstå et diagram enn bare å tegne noen grunnleggende støtte - og motstandslinjer. En prishandler går det ekstra skritt videre for å se etter forklaringen om ikke bare hva som skjer nå, men hvorfor det skjer, slik at de kan ta gode beslutninger i fremtiden. Dette gjør det også mulig for næringsdrivende å lese prishistorikk og foreta bedre analytiske avgjørelser i dagens og fremtidige bransjer. Fordeler med prishandlingshandel: 13 Det er gratis - En prishandler trenger ikke å ha ekstra programvare. Stearinlys, barer, prikker eller et annet diagram pris symbol vil gi rikelig informasjon for pris handling handelsfolk. 13 Den kan brukes på ethvert marked til enhver tid under noen omstendigheter (E-Mini SampP, Forex, aksjer, andre varer, futures og valutaer). 13 Den kan brukes med hvilken som helst handelsprogramvare (NinjaTrader, TradeStation, MetaStock, etc.). 13 Det er raskt - Prislagring er irrelevant, gamle data vil ikke hindre handel. 13 Det er allsidig - Prishandlingsmetoder kan kombineres for et sammenhengende handelssystem som er fri for motstridende data. Imidlertid må en næringsdrivende ta seg tid til å lære, og forstå hvordan man handler det. Utdanning er nødvendig for å mestre metodene og praksis er nøkkelen. Ingen to personer vil analysere hver eneste prisaktion på samme måte, og det er derfor mange handelsfolk som finner begrepet prisaktjon så unnvikende. Helt bokstavelig talt er prisaksjon alt som en sikkerhetspris gjør, og akkurat som alle andre aspekter av analyse, er det rent subjektiv. Hvis vi måtte velge bare ett ord for å beskrive prishandlingshandel, ville det være forenklet. Denne typen handel er trolig den mest forenklede handelsmetoden som er tilgjengelig, men den er konsekvent vurdert som den mest stabile og nøyaktige. Prishandlerne er ikke sannsynlig å bli millionærer over natten med prishandlingshandel, men når de brukes riktig, kan det hjelpe dem til å bli bedre handelsfolk. De enkle strategiene og konseptene kan forstås av nesten alle, noe som gjør det til en ekstremt attraktiv måte å handle på. Selv om det ikke har rykte blant nye handelsmenn for å være så glamorøse som å bruke indikatorer, har denne faktiske handel et rykte blant avanserte og profesjonelle handelsfolk som å være strategien å bruke uansett hvilken retning markedet beveger seg. Et eksempel på handlingsprinsipp I dette scenariet identifiseres hovedområdet for handel. Det grønne rektangelområdet er klassifisert som prishandlingsområdet. Dette faktiske handelsområdet er området som går foran en utvidet prisbevegelse - ofte fra en konsolideringsperiode som nevnt i dette eksemplet. I dette tilfellet, relatert til prisaksjonsområdet rektangel, var det en venstre side sving som konsoliderte mellom sving lav og motstand, som var tydelig hvor selgeren svingen sist brøt - observert av den gule sirkelen. PRISAKSJON Du kan i utgangspunktet se nøyaktig Hva skjer i markedet Ja. Jeg vet at det er indikatorer som vil fortelle deg hvor støtte - og motstandslinjer er. Ja. Jeg vet at det er indikatorer som vil fortelle deg hvor breakout nivåer er. Ja. Jeg vet at det er indikatorer som forutsier hvor prisen er på vei. Mitt forslag er å teste disse indikatorene ut for deg selv. Jeg er sikker på at du vil være helt underwhelmed med hvordan unintuitive de fleste av dem er. Igjen, hvis det var så enkelt å tjene penger ved å slapp på et par av disse magiske indikatorene, ville ingen slite med å tjene penger. Du må se det med dine egne øyne. Du bør kunne se et støtte - og motstandsområde bare ved å bare se på et diagram. Det er ingen formler involvert. Det handler om å forstå hva du ser. Målet mitt er å få deg til å se markedet gjennom dine egne øyne. Ikke filtrert gjennom en stokastikk, MACD, RSI, eller annen lagringsindikator, som tilsynelatende har innsikt i markedet. Med prishandlingshandelsbanen Jeg viser deg: Du er bare bundet av dine egne begrensninger. Dette betyr ikke at du bør handle ALT valutapar, bare fordi du kan. Jeg er sikker på at du finner ut at visse handelspar er mer gunstige for din egen personlige handelsstil (konservativ eller aggressiv). Men det er fint å vite at du har muligheten til å finne ut selv. Så, hva er det som du får i prisen Handlingskurs. Du får tilgang til min medlemsside som har masse innhold og over 6 timers video. Jeg vil også forsikre deg om at du forstår konseptene som diskuteres i kurset. Mens jeg forklarer og underviser disse konseptene er viktige, er det ingenting bedre enn å se dem i sanntid. Så, hva jeg gjorde i løpet av en 2 ukers periode, er jeg registrert 19 handler som jeg tok. og jeg forklarer i detalj hvorfor jeg tok disse handler. Jeg forklarer begrunnelsen bak hver handel, mine oppføringer, utganger, stopper tap, etc. Jeg endte med å ha 15 vinnende handler og 4 tapende handler, totalt 1245 pips. Som jeg sa, vil jeg sørge for at alle forstår disse konseptene, så jeg planlegger å lage nye videoinnhold basert på tilbakemeldingene jeg får fra klientene mine. Så hvis det er noe som må oppdateres, blir det oppdatert. OK, dette høres bra ut, men hvor mye koster det meg. Før jeg nevner prisen, vil jeg bare si at dette bare skal være en innledende pris. Prisen vil øke uten advarsel. Når det gjør det, vil det ikke gå ned igjen. Så, vennligst ikke spør meg om du kunne kjøpe den til den gamle prisen. Men fra nå av vil jeg tilby kurset for en engangsinvestering på 197. 30-dagers pengene tilbake-garanti Du vil ha 30 dager til å teste kurset. Hvis du ikke er fornøyd med kursmaterialet og kan bevise at du i det minste har gjort en innsats for å bruke begreper som er undervist i kurset, vil jeg gi deg full refusjon. Ofte stilte spørsmål (FAQ) Spørsmål: Kan kursmaterialet brukes til å lage en forex trading robot A: Jeg har absolutt ingen anelse om at jeg ikke vet noe om tradingroboter. Men jeg tviler på det. Dette er ikke et mekanisk system jeg underviser, så jeg kan tenke meg at det ville være vanskelig å lage eksakte parametere for en robot å handle. Selv om jeg er sikker på at du allerede vet hvordan jeg føler om handel roboter :) Spørsmål: Er kurset egnet for nybegynnere A: Absolutt. Men jeg dekker ikke veldig grunnleggende forex trading, som hva er en pip, hva er en grenseordre, etc. Men du kan finne mange nettsteder på nettet som dekker det grunnleggende om handel. Spørsmål: Skal jeg bli skitten Stinkin Rich Hvis jeg kjøper pris Handling Handel A: Det er absolutt ingen måte jeg kunne svare på det spørsmålet. Det er som å spørre om jeg starter min egen virksomhet, vil jeg bli rik. Alle er forskjellige. Ingen handler nøyaktig samme måte. Ingen ser på markedet på samme måte. Hvis det er det du leter etter, vil jeg sterkt oppfordre deg til å gå til et av de mange forexforaene på nettet, og sjekk ut alle de mekaniske handelssystemene som folk snakker om i trådene. Du har ditt valg av tusenvis å velge mellom. Alt arbeidet vil bli gjort for deg. Bare ikke få håpene dine oppe. Spørsmål: Hvis jeg kjøper denne kursen, vil jeg miste handler A: Selvfølgelig skal du miste handler. Dette kalles for øvrig TRADING. Det er hva vi alle gjør. Det er ikke kalt GRATIS PENGER. Jeg bryr meg ikke om hvem du er. Du kommer til å miste handler. 100 nøyaktighet i markedene kan ikke, ville ikke, og vil aldri eksistere. Hvis du vet noen som kan ha rett 100 gang på hver handel de tar, vennligst gi meg beskjed om dem. Jeg ville ELSKET å møte den mektigste personen i verden. Hvis det er forventningene dine om handel, vær så snill å slutte å handle, RIGHT NOW. Jeg garanterer deg at du ikke vil være lykkelig. Enten har du sett for mange Kjøp min handelsrobot, og gjør 100.000 per måned annonser eller du har bare en kake i himmelen slags mentalitet. Uansett, det er helt urealistisk å ikke forvente å miste handler. Hva teller er bunnlinjen. Hvis fortjenesten tar to skritt opp, og ett skritt tilbake, så er du lyse år foran flertallet av handelsmennene. Spørsmål: Er kurset komplisert for å lære et: Jeg tror ikke det. Hvis du er en indikator junkie eller har bare handlet mekaniske systemer, kan det virke vanskelig i begynnelsen, men med praksis og litt tenkning utenfor boksen ser jeg ingen grunn til at du ville ha en vanskelig tid til å lære kursmaterialet. Spørsmål: Kan dette materialet brukes på andre markeder i tillegg til Forex A: Absolutt. Jeg er personlig bare en forex-aktør, fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel med. Men husk, denne metoden er universell. Enten det er aksjer, e-mini, Russell, ETF, opsjoner, etc. pris handling er fortsatt pris handling. Du er på en korsvei Du har en beslutning om å gjøre. Du kan bestemme deg for å gå drivende gjennom et mekanisk handelssystem etter hvert til du finner den unnvikende hellige gralen som alle andre ser etter. Du kan begynne å handle litt mer seriøst, og sett deg selv bak bilens hjul. Ikke lenger vil indikatorene, handelsrobotene eller signalleverandørene ringe på bildene. DU VIL. Kurset kan nås direkte etter betaling. Du får en e-post sendt til PayPal-e-postadressen din, og gir deg innloggingsinformasjonen din. Alt er automatisert. Det spiller ingen rolle om det er midt på natten. PS! Det er på tide at du slutter å lete etter en gimmick etter en annen. Endelig finne ut hva det egentlig tar å handle forexmarkedet. PPS Også, ikke glem at innledende prisen på 197 bare kommer til å være tilgjengelig i en begrenset periode. Prisen vil gå opp For eventuelle spørsmål, vennligst kontakt meg på CFTC RULE 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke finansiell risiko, og ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. All informasjon på dette nettstedet eller en e-bok som er kjøpt fra denne nettsiden, er kun for utdanningsformål og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Eventuelle utsagn om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan resultere i tap da det ikke er garantert noe handelssystem. Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og samtykker i å holde Price Action Trade og eventuelle autoriserte distributører av denne informasjonen ufarlig på alle måter. Pris Handling Trade, 2013. Alle rettigheter reservert. Dette er immaterielle rettigheter til Jofer IM Inc. Bruken av dette nettstedet utgjør aksept av brukeravtalen.

Comments

Popular Posts